2018. február 10., szombat

Klubalapítói, klubmenedzseri beszámolóm 2018 január hónapról

Fotó: járókelő fotója rólam
Lépésről lépésre (havonta) a jelenben a múlttól a jövő felé. 
Még nem felejtettem el, hogy 2018 január 1-jén józanul sétálva és élvezve Budapest látványosságait fogalmaztam meg az idei évi célkitűzéseimet, ún. egyéni vállalkozói tervemet (mert az életem is egy vállalkozás, arra, hogy megismerem és kihasználom a lehetőségeimet, amíg élek). Ennek szellemében igyekszem az érdeklődőknek beszámolni a 2018 január hónapomról. A visszacsatolás jó lehetőség arra, hogy kevésbé hazudjak magamnak és a jövőben fejlődni tudjak, illetve kikerüljek a hajléktalanság állapotából. Az ismerőseim száma Facebookon 3687 lett.
Forrás: itt érhető el - Facebookról
Hogy jut időm az ifjúsági szervezetre (hobbira) - napi időbeosztásom

1. Család, társkeresés, otthonteremtés, családalapítás
Amikor tehetem, akkor a Bazilikában mondok imát a családomért, magamért és a jobb jövőért. Az imádkozás után többnyire a családomat is felhívom, hogy beszéljek velük. Januárban szinte minden héten beszéltem anyummal, bátyámmal. A társkeresés érdekében közösségi portálokon, társkereső oldalakon vagyok fenn, de komolyabb eredményeket, találkozókat ezidáig nem sikerült elérni (nem is foglalkoztam vele annyit). Az egyik online társkereső pszichológusával is beszéltem mobilon, hogy a szolgáltatással kapcsolatos tapasztalataimat megosszam. Az otthonteremtéshez csak februártól tudok majd megtakarítani a szállásomhoz. A családalapítás lehetőségével ne számolok, mert nincs mire egyenlőre. A jelenlegi helyzetemben szinte minimális az esély arra, hogy a családalapítással, illetve az otthonteremtéssel foglalkozzak, mert a túlélés sokkal fontosabb kihívás. A társadalomtól kapok segítséget (lásd. szociális ellátás - BMSZKI), de az nem elég ahhoz, hogy a hajléktalanságból kilépjek akaratomtól függetlenül. 
A súlyom gyarapodott, így január végére elértem a 70 kg-ot. 

2. Hobbi - Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány)
Januárban szakemberhez (mentor, pszichológus, coach) kezdtem járni, hogy fejlődni tudjak és erősítsem a mentális állóképességemet. Az ifjúsági szervezetben jelentős eredményeket nem tudtam felmutatni, illetve pihenésképpen április végéig szabadságra mentem. Ettől függetlenül, amikor van időm, kedvem és energiám, akkor foglalkozom a szabadidőben az ifjúsági szervezettel. A pihenési időszakot igyekszem arra kihasználni, hogy az összhangot megtaláljam a családom, a hobbim és a karrierem között, úgy hogy közben a pénzügyi helyzetem is stabilizálódjon, a kötelezettségeim csökkenjenek. Ebben a jövőben a Klub rendes tagsága is hozzájárulhat a LÖK ösztöndíjon keresztül. Szeretném elérni a jövőben, hogy a hobbimból munkahelyem legyen. 

10 éven belül lesz teljesen olvasható a scifiéletregényem (élettörténetem)


3. Karrier (munka, egész életen át tartó tanulás - továbbtanulás)
3.1 Munkahelyemen január 1-től 8 órában bejelentett szakács munkaviszonyom létesült a Honvéd kórházban (garantált bérminimummal - br. 180 500). 
3.2 A továbbtanulás érdekében kiállításon vettem részt az Expó területén, ahol tanár, diák, felvi szakember segített a felvételihez. Megigényeltem és megkaptam (BMSZKI támogatással a bizonyítványmásolatomat). Azonban a szükséges pontszámhoz szükségem lesz a közép angol nyelvvizsgára is (amihez a szóbeli megvan). A sikeres felvétel esetére már ösztöndíj lehetőséget is sikerült találnom (duális képzés miatt). 

4. Pénzügyi helyzetem (öngondoskodás)
Januári (induló) vagyonom, megtakarításom: 9 500 forint volt. 
Januárban nem volt jövedelmem, így sokat nem tudok ide írni. Azonban februárban már megkaptam az első fizetésem szakácsként, illetve elértem az álláskeresési járadékhoz szükséges 360 napot munkaviszonyban. Jobb helyzetbe kerültem a társadalombiztosítás szempontjából. A hónapban bátyám segített ki (szálláshoz 8 000 Ft) az utcára kerülés miatt. A hónap második felére nem volt pénzem még a gyógyszeremet sem kiváltani a betegségem miatt. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com