2017. december 30., szombat

Rendőrséghez fordulhat a klubalapító az élete megmentése érdekében

Fotó: T.K. - valahol európában nem hülye magyarként
Nem akarok öngyilkos lennei, normális életet akarok élni sikeres Tresó Kálmánként. 
Sajnos egyre inkább szarabb helyzetbe kerül a klubalapító, aminek az okai teljesen kiderülnek a scifiéletregényéből, ami hamarosan eljuthat a médiához, illetve bűnöldöző szervezetekhez, hogy az igazság kiderüljön. Így Kálmán időutazásából (idővonalából) jól lehet látni mindent, hogy mi miért történt. Nem a piálásával van a baj, nem a sportfogadásaival, tőzsdézéssel lett hajléktalan, hanem más miatt. A veszélyeztetett klubalapító élete online követhető lehet bármikor, így bármilyen bűncselekmény egyből a nyilvánossághoz eljuthat. Nagyon sajnálom, hogy ilyen módon kell védekeznem, de már nem maradt más lehetőségem. 
Fotó: T.K. - az élet értelme, hogy azt csináljam, amit szeretek, nem amit mások elvárnak tőlem
A klubalapító azért hiteles, mert önmagát adja és nem megjátsza magát.
A környezetem ne hazudjon nekem, mert már így is nagy szarban vagyok!
Életveszélyben vagyok. Tresó Kálmán gondoskodni fog arról, hogy az illetékesek tudhassanak az életetével kapcsolatos valamennyi körülményről és veszélyeztető tényezőről. Az ifjúsági klub működése nem kerül felfüggesztésre, amíg az nem indokolt. A fiatalok előtt nagyon is példaképp lehet a klubalapító, aki nem csak a szép dolgokat mutatja a fiataloknak, hanem a való világot, mint egy NAGY T(r)ESÓ. 

Hol volt a családom, amikor hajléktalanként érkeztem haza a repülőtéren Londonból. Amikor azt sem tudtam, hogy mit kezdek majd a jövőben. A fiatalság azt tanulja meg, hogy ne csináljon olyan gyerekeket szex élvezete közben, mint én, aki felfogja, hogy mi történik körülötte és aki nem egy faszkalap és gyerekkorától felnőttkoráig képes volt hinni az álmában, amit kevesen értenek meg a mai napig. Csak fasz irigyekkel vagyok körülvéve, akik vergődnek és semmilyen eredeti ötletük nins, azt sem tudják, hogy miért élnek és mégis jobb lehetőségeik vannak mint nekem, aki egy rohadt kapitalista (szerencsén múló) világban akár egyik napról a másikra megdögölhet (jogosan). Ennyi. A rendes szüleim jól kibasztak velem, jobban mondva basztak rám és most ennek iszom a levét, amiért gyerek korom óta senkit nem érdekelt hogy mit érzek teljes árvaként (kiszolgáltatva mindennek és mindenkinek). Nem kell sajnálni, csak megismerni a való világot, amibe én is sokat fektettem (többet, mint meleget az ágyamba). Szerettem volna saját családot, de hogyan, mire. A szakemberek sok mindent nem értenek, mert csak könyvből tanulják azt, amit pl. ÉN is megélek naponta és megírok a blogomban, hogy valamit letegyek a halálom előtt a magyar társadalom asztalán, amit sokan nem ismernek (csak követnek zombiként - élőhalottként). Egy demokratikus társadalomban egy szavazat egy életet jelent, nem egy semmit. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com