2018. január 13., szombat

"Akasszam fel magamat!", ezt üzente az egyik ismerősöm

Fotó: T.K. - Állj! Fordulj vissza, mert hülyeséget csinálsz!
"Sok ember halas lenne
Mert a faszuk kivan fel lépek bazdmeg facebookra aztan a szanalmas szarodat látni" (D.V. - Facebook)
Az ilyen ismerősömet törlöm!
 Fiatalon az ÖNGYILKOSSÁG ellen kampányunk
Az öngyilkosságban való közreműködést törvény bünteti. A mai napon online sajnos olyan üzenet kaptam az egyik ismerősömtől, ami különösebben engem már nem zavar, azonban ha egy érzékeny fiatal kapja ezt, akkor akár öngyilkosságot is elkövethet egy rossz pillanatában. Ezt ne szabad hagyni! Kérem, hogy a jövőben minden olyan ismerősöm törölje magát az ismerőseim közül magát, aki nem tudja türtőztetni magát és bűncselekmény részese akar lenni. 
Fotó: külföldi felvétele rólam a Kossuth szobornál a Parlementnél - mert én kis magyar vagyok, de
Attól, hogy neten vagy, még nem ok a bunkóságra!
Én nem akarok meghalni, azonban sok olyan fiatal fordul hozzám tanácsért, akiknek az életét meg tudom menteni, mert őszintén merek beszélni a dolgaimról, a korábbi tapasztalataimról. Az ifjúsági szervezetünk kapcsolatban áll szakemberekkel, illetve baleset-megelőzésben érdekeltekkel, akiknek az élet fontosabb, mint mások "fasz" véleménye. Az élet fontosabb, mint mások hibája, amit meggondolatlanul követhetnek el mások kárára.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com