2018. január 11., csütörtök

Nem vagyok csaló, mert segítséget merek kérni amikor kell

Fotó: T.K. - szelfi a mútlból a klub egyik törzshelyéről Budapesten
Nem kötelező az ismerősönek lenni és főleg nem bántani, ártani nekem!
A jövő hónaptól már lesz rendes fizetésem és el kezdem törleszteni az adósságaimat. 
Nagyon sok kritikát és észrevételt kaptam az utóbbi időszakban, ami mellett nem mehetek el szó nélkül. Megértem, hogy sokunknak nem könnyű az élete a sorsa meg egyenesen elcseszett. Azonban egy életünk van és én nem szeretném eldobni magamtól, vagy elveszíteni, mert az kilátástalan. Amikor segítséget kérek (mert azt is meg kellett tanulnom), akkor nem szégyenkeznem kell és csalónak beállítani. A jövőben örülnék annak, ha azok, akik a leginkább kritizálnának, azokkal inkább személyesen beszélhetnénk meg (pl. egy kávé mellett stb.) azokat a lehetőségeket, amik nem haragot, dühöt, ellenségeskedést szítanak. Köszönöm!

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com