2018. január 2., kedd

Nem voltam Szilveszterezni, inkább kipihentem magamat 2018-ra

Fotó: Külföldi felvétele rólam Budapesten a 0km kőnél
Bátyám segített ki tavaly évvégén a szállásom kifizetésével!
Szilveszterkor nem mentem sehova, inkább kipihentem magamat 2018-ra. Január 1-jén Budapesten járkálva fogalmaztam meg és osztottam meg Facebook posztokban az idei céljaimat. Ezt kiegészítem azzal, hogy sokkal szigorúbb költségvetéssel kell gazdálkodnom és jobban oda kell majd figyelnem a megtakarításokra. Ma már a bejelentett munkahelyemen húztam le az első napomat szakácsként.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com