2018. január 13., szombat

Romkocsmába tévedtem Budapesten pénznélkül, de ami történt

Fotó: forrás - http://www.lobu.hu/szimpla-kert_img-1.html
NEM SAJNÁLNI KELL, HANEM MEGISMERNI!
Az élőkönyvtárban magamat is kikölcsönöztem volna, mint igazi egoistát, aki szereti magát és másokat. 
Az élőkönyvtár programra siettem a kávés hajós programról, de mint kiderült, annak már rég vége lett. Nem akartam bukni az (idő)utazásom miatt, ezért ismerkedni kezdtem, aztán ivócimborákat találtam, akiknek meséltem az ifjúsági szervezetről és megtetszett nekik. Végül, hogy ne beszéljek sokat, inkább meghívtak egy sörre, aztán így jártam, hogy gratuláltak és legközelebb egy kávéra fogom őket meghívni.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com