2018. február 2., péntek

Feladom a Klubot cserébe a hajléktalanságból való kiútért

Fotó: T.K.- Nemzeti színház

Holnaptól a blogbejegyzések nem lesznek megosztva a Facebookon! 
Nem vállalom tovább a hajléktalanságot az ifjúság körében.
Hamarosan megszüntetem az ifjúsági szervezetet, hogy ezzel is segítsem a hajléktalanságból való kiutamat. Az ezzel kapcsolatosan érhető hatások miatt pszichológussal konzultálok majd. Ezért a (csődeljárás, felszámolás) a megszüntetés időbe fog telni. Ezzel egyidejűleg nyomozás indulhat majd, hogy valamennyi (14) öngyilkossági-kísérlet okának felderítéséré, bár az már megtörtént a scifiéletregényemben (viszont nem kerül egyenlőre a nyilvánosság elé félelemből). 
Az életem nagy részét az ifjúsági szervezetnek áldoztam, lehet, hogy hiába!?
Engem és az ifjúsági szervezetet nagyon kevesen értették meg, viszont azt látom, hogy inkább gátol a hajléktalanságból való kiútban (nincs kellően segítségemre, lásd közösségi portálok kommentjei stb.). 
Fotó: tanár felvétele rólam egy iskolai közösségi szolgálati kampánykor tavaly
Nagy árat fogok Én is és a társadalom is fizetni azért, ami történni fog.
Az életem hátralévő részében egyenlőre nem tudom, hogy mihez fogok kezdeni, de majd az idő megmutatja. Találtam ma két jó üzenetet magamnak a faliújságon. 
1. A patak nem áll le vitatkozni a sziklával, amely az útját állja, hanem megkerüli és folytatja az útját. 
2. Légy olyan, mint egy madár, ha kivágják alóla a fát, nem zuhan le a földre, hanem a magasba száll. 

A megszüntetés következményeként többet fogok járni imádkozni templomba, hogy valami másban leljem majd meg az örömömet az életemben. Egy életre megismertem az ismerőseimet jóban rosszban.
Fotó: T.K - fotója a fotójáról egy naptárban
Fiatal zombiként, robotként fogok élni szerencsétlenségemre.
Igazán önző csak most leszek igazán, mert idáig mindenemet megosztottam az ifjúsági szervezettel. A jövőben már csak magamra kell majd figyelni. Sokan ezt még idáig nem vették észre, mert nem látták a fától az erdőt. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com