2018. február 2., péntek

Minden öngyilkossági-kísérletemnek valós, komoly okai voltak

Fotó: T.K. - londoni híd, ahol öngyilkossági kísérletem volt 2016 szeptember 11-én
Még az életemben fény fog derülni arra, hogy miért voltak az öngyilkossági-kísérleteim. Nem bűnbakokat keresek, hanem elkövetőket találok meg. 
NEM ÖRÖKLÖTTSÉG ÉS HAJLAMBÓL, AZ BIZTOS!
Remélhetőleg a jövőben valamennyi öngyilkossági-kísérletem valódi okát szakértők fogják alaposan megvizsgálni, mert ezidáig nem történt meg. Szükséges esetben akár büntetőfeljelentésre is sor kerülhet. Senki nem mehet el egy emberi élet mellett csak úgy, mintha misem történt volna. Az egész életemet végigkísérték ezek a magammal szembeni merényletek, mert nem mertem, tudtam róluk nyilvánosan beszélni. Ahogyan egy nők elleni szexuális zaklatásnál, így egy fiatal öngyilkossági kísérlete sem maradhat a temetetlen múlté. Időutazás és mélyinterjúk, scifiéletregény stb. bevonása segít majd megértetni a valódi okokat. Feltételezhetően a rendőrség és a bíróság bizonyítékok hiányában nem fog tudni mit kezdeni az esettel, de a társdalom - mindenféle rágalmazás nélkül - ismerheti meg majd egy fiatal életét, aki legalább 14-szer fordult maga ellen (menekülésként).

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com