2018. január 12., péntek

Időutazáson veszek részt az ifjúsági szervezetnek köszönhetően

Fotó: ismeretlen fotója rólam egyik hajóutamon valahol a világon
Ma kerültek elő a karácsonykor kapott dvd-k, amiken nem is sejtettem, hogy milyen fotókat fogok találni. 
Fotó: T.K. - családfakutatás közben Egerben a volt csecsemőotthonnál
Pedig igazi időutazást tudok tenni általuk, hiszen még a csecsemőotthonomról is van fotó az egyiken. 
Fotó: hallgató felvétele rólam és Tamásról (kuratóriumi elnök)
Aztán nem felejtkezhetem meg az egyetemről (élelmiszermérnöknek tanultam) külföldi szakácskodásról sem, amikor sokkal boldogabb képet vágtam, mint manapság. 
Fotó: kolléga felvétele rólam egy luxushajón
Sokan nem értik, hogy mi változott azonban, pedig a klubalapító scifiéletregényemből minden kiderülhet.
Fotó: T.K. - Golden Gate Bridge (San Francisco)
Persze, ahogy megtaláltam a Golden Gate Bridge (San Francisco) fotómat, akkor azon is elgondolkodtam, hogy akkor miért nem akartam arról leugrani (mert eszem ágában sem volt, hiszen, a nem volt olyan rossz életem akkor). 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com