2018. január 21., vasárnap

1700-ig visszamenőleg megkaptam a Tresó családfámat egy ismerőstől

Fotó: T.K. - otthonom Hatvanban a nevelőcsaládomnál
A nevelőcsaládomnak sokat köszönhetek a mai napig. 
2016.10.11-én mailban kaptam meg (ITT letölthető) apum egyik ismerősétől (volt iskolástársától) a Tresó családfámat 1700-ig visszamenőleg. Nem mondom, igazán meglepődtem ezen az ajándékon, amit gyakorlatilag egy Tresó családfakutatótól kaptam, akivel még Markazról ismerkedtem meg. Amennyiben Te is kíváncsi vagy a családfádra, akkor segíthetünk a kutatásban. Vedd fel velünk a kapcsolatot.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com