2018. január 16., kedd

Bátyámnak köszönhetem, hogy februárban nem kerülök utcára

Fotó: önkéntes felvétele rólam az utcán nem csövesként (korábbi felvétel)
A családom segített, hogy februárba ne az utcára kerüljek. Köszönöm!
A terveimet keresztülhúzta az a számításom, hogy plazmaadásból szerzett pénzzel fizetem ki a szállásomat, hogy februárba ne kerüljek utcára. A szakács munkahelyemen nem tudtak előleget adni és még a felmondással sem lettem volna előrébb. Alkalmi, naponta fizető munkát keresnék, ha találnék, de nincs rá elég időm. Így már tényleg csak a családom maradt hátra annak ellenére, hogy már nem akartam tőlük kérni. De mivel szakács fizetésem csak jövő hónapban lesz, ezért nem volt mást tennem. Még a megváltott BKV bérlem visszaváltásán is gondolkoztam. A szerencsejátékban meg már egyáltalán nem akartam kockáztatni a pár ezer forintomat, mert most tényleg az utcára kerülésem volt a tét. A számlát befizettem, így most túléltem a helyzetet. Bízom abban, hogy a jövőben a munkámnak köszönhetően, szigorú pénzügyekkel ez nem fordulhat elő. Ezúton is hálás vagyok a családomnak (kifejezetten a bátyámnak - aki a civil szervezetünk alapítója is). 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com