2018. január 11., csütörtök

Országos gulyásleves (hungarikum 2017 óta) kutató vagyok

Hány magyar tud gulyáslevest készíteni? Nem tudom, de talán nem sokan. 
Az ismerőseim közül sokan tudják rólam, hogy országos gulyásleves kutatója lettem, amióta megszégyenítettek külföldön egy nemzetközi esten az elkészült gulyáslevesemmel kapcsolatosan. Ma már számtalan hazai gulyáslevest kóstoltam és véleményeztem, hogy lássam milyen az igazi 2017 óta hungarikumnak számító nemzeti ételünk. Amennyiben van egy jó gulyásleves recepted, akkor oszd meg velünk is, vagy legalábbis kóstoltasd meg velem. Hol ettem idáig a legjobb gulyáslevest? Több helyen is Magyarországon.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com