2018. február 6., kedd

Mire fog elmenni a januári (szakács) fizetésem (garantált bérminimum)!?

Fotó: T.K. - gazdálkodjunk okosan
Legalább van munkahelyem és be vagyok jelentve! 
Hmm. Nem  kellene erről írnom, de azt gondolom, hogy nem árt ha többen úgy ítélkeznek felettem, hogy ismerik a lehetőségeimet. Tegnap fogtam egy füzetet és jegyzetelni kezdtem, amihez nyilván egy oldal sem kellett, mert az alábbiakat jegyeztem fel (forintban értendő)
Bevételem: (garantált bérminimum) nettó: 120 000 (br. 180 500)
Kiadásaim: 118 000
- levont előleg: 10 000
- szállás (albérlettel számolva): 80 000 rezsivel
(ez már előtakarékosság is egyben)
- utazás (BKV bérlet): 9 500
- diákhitel törlesztés ( a szerződés felbontása előtt). 8 000
- egyéb (mobil, tisztálkodás, ruha, szórakozás stb.): 15 000 
- tartozások törlesztése: 5 500
Megtakarítás: - 8 000 
Szóval eléggé érdekes. Pedig panaszra semmi okom sincs, mert más még ennyit sem keres. Ezek után ki csodálkozik, hogy egy magyar szakács azon töri a kis fejit, hogy továbbálljon és külföldön keressen olyan munkát, amivel havonta annyit tesz félre, amennyit itthon megkereshet. Persze az meg ott nem sok, mert azt itthon lenne jó elkölteni. Így sem jó, meg úgy sem. De mégis melyik lehetőség a jobbik?

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com