2018. január 8., hétfő

Február elején az utcára kerülhetek klubalapítóként 7 100 forint miatt

Fotó: T.K. - Nemzeti Szinháznál
A bátyám kifizette a fennmaradó tartozásomat. Köszömöm!

Igaztörténet alapján, ami bekerül majd a scifiéletregényembe is. 
Az elmúlt időszakban már igyekeztem rendezni a szállásommal kapcsolatos tartozásokat, azonban még így is maradt 7 100 forint, amit meglehetősen nehéz összeszedni januárban, mivel szakács fizetést csak februárban kapok. Ma a munkáltatómnál már sikerült elérnem, hogy a BKV bérletemre adjon előleget, azonban azt nem tudják, hogy milyen helyzetben vagyok - és nem is nagyon merem nekik megmondani. Amennyiben a szállásra nem tudom összeszedni a pénzt, akkor utcára kerülhetek, amíg azt nem tudom kifizetni, de utána is újra kell majd felvételiznem. Mivel enyhe a tél, ezért szerencsém lehet. Azonban nem tudom, hogy hova tudnék kerülni, így inkább mindenféle lehetőséget keresek arra, hogy ne legyen bajom. Korábban a családomtól már kaptam pénzt, de már nincs képem tőlük többet kérni. Inkább azon gondolkodom, hogy két plazmaadással (3 500 forint/alkalom és 3 naponta adhatok) már elérhetem ezt a pénzt és így megmenekülhetek az utcától. 


Lépésről lépésre igyekszem előrébb lépni, és amennyiben a mostani munkahelyemen kibírom február 10-ig, akkor már jobb élethelyzetem lehet. De addig marad a szószerinti túlélés. Sokan nem gondolnák, hogy milyen nehéz sorsom van most, de nem akarom feladni és olyan lehetőségeket keresek, amitől tovább tudok lépni. Most nem bízhatom magamat a szerencsére, mert ki tudja, hogy milyen beláthatatlan következményei lehetnek (fizikálisan, mentálisan) annak, ha tényleges az utcára kerülnék. A hajléktalan klubalapítóként (amit nagyon sajnálok, hogy idáig jutottam) nem kéregetni szeretnék, inkább olyanoktól várok segítséget, akik azt önzetlenül akarják tenni. Szerintem nem ciki és szégyenletes, amit csinálok, mert most ez fontos ügy. Akiktől meg már korábban kaptam, azoknak ezúton is köszönöm, mert még mindig élek. 
Tresó Kálmán (klubalapító) 
támogatható a saját bankszámláján
MegNet Bank: 16200010-10053793
IBAN: HU60-1620-0010-1005-3793-0000-0000
SWIFT:HBWEHUMB

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com