2016. március 4., péntek

12 dolog, amit ma megcsinálok (3. nap)

Ahogy telnek a napok, egyre rutinosabban állok neki, hogy megfogalmazzam a napi célkitűzéseimet és azokat elérjem. Arra azért figyelek, hogy ne mindennap ugyanazokat akarjam elérni, bár sokszor felmerülnek dolgok, amiket napi rendszerességgel kellene megcsinálnom. Na de lássuk, hogy a mai nap milyen új kihívásokkal kell számolnom: 
1. Beszámoló a tegnapról
- már tegnap megcsináltam (cikk róla itt - 2. nap)
2. Sportolásképpen 25 fekvőtámasz
- reggel viszonylag könnyedén megvolt
3. Az Alapítvány Beszámolójának elkészítése
- megvan, ami a blogban elérhető
4. Személyes találkozás ismerőssel
- tegnap este megtörtént
5. A napi hírek átfutása
- egésznapos elfoglaltság (újság, online, tv stb.)
6. Négy Youtube videó megnézése
- Dubai, Zene, Robot (Atlas), Golf balls
7. Egy új civil szervezet megismerése
- az azeri Haydar Aliyev Foundation lett a választásom, amiről írtam is a honlapon
8. Egy új élelmiszer megkóstolása
- ételkóstoló egy boltban (csoki), rozsos-négymagkeverékes kenyér
9. Egy új sorsjegy kipróbálása, amivel korábban még nem játszottam
- a "házi kedvencek" sorsjeggyel nyertem (2-ből 1 volt nyerő)
10. Egy számomra új lehetőség megismerése
- egy bűvésztrükk, amit posztoltam a honlapon
11. Egy új hobbi kitalálása magamnak
- elhalasztottam, mert ez nem ment olyan könnyen (maradok a korábbi hobbimnál)
12. A holnapi célkitűzések megfogalmazása
- ma nem fogalmaztam meg, holnap reggelre halasztom (cikk róla 4. nap)

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com