2016. március 5., szombat

12 dolog, amit ma el fogok érni (4. nap)

Mivel hétvége van, ezért egy kicsit gondolkoznom kellett azon, hogy a célkitűzéseket folytassam ma, vagy csak hétfőtől. Aztán persze be kellett látnom; az életem nem áll meg hétvégénél, így folytathatom, amit a hétköznapokban elkezdtem. Az idő és a kedvem elég hasonló ma, de egy jó idézet M.W. Edelmantól felfrissít, miszerint "Miközben arra gondolunk, hogy tehetnénk nagy dolgokat, nem szabad elhanyagolnunk a kis, mindennapos dolgokat, amelyek összeadódva olyan nagy dolgokká válhatnak, hogy nem is gondolnánk. Ennek a tudatában fogalmazom meg a mai célkitűzéseimet: 
1. A tegnapi napom beszámolójának elkészítése
- ez már tagnap megtörtén folyamatosan a kobábbi cikkben (3. nap
2, Bakancslistások felkutatása
saját csoport létrehozása a Facebookon
3. Egy flashmob akció megnézése
- Carmina Burana
4. Átgondolni, hogy milyen kis, mindennapos dolgaim vannak, amelyek összeadódva nagy dolgokká válhatnak
- lehetőségek, kapcsolatok, önmegvalósítás, pénz
5. Megnézem, hogy mennyi ismerősöm van Facebookon és abból mennyivel állok kapcsolatba
- megnéztem és rájöttem, amit a Kapcsolataim a Facebookon posztban írtam le
6. Cikkírás egy ifjúságkutatásunkról az ifjúsági szervezetben
- Cikk egy ifjúságkutatásunkról
7. Egy lista készítése arról, hogy min akarok változtatni az életemben
- a legfontosabb, hogy ne hazudjak magamnak, a többihez ott a bakancslista (célkitűzéseim)
8. Egy, még a Csoki Guinness csoportba nem található csokipapír fotójának feltöltése
- megcsináltam és egy saját csokipapír alabumot hoztam létre magamnak
9. Ajándék vásárlása születésnapra
- sikerült, aminek remélem az ünnepelt örülni fog
10. Meglepetést okozni egy ismerősömnek
- egy ismerősöm meglepetés születésnapi buliján vettem részt
11. Az ifjúsági szervezet 2015 évi önkéntesének megtalálása
- Tóth Balázsra esett a választás, amiről egy köszönö cikket posztoltam
12. A holnapi nap (5. nap) célkitűzéseinek megfogalmazása

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com