2016. március 3., csütörtök

12 dolog, amit ma meg akarok csinálni (2. nap)

A tegnapi nappal kapcsolatosan megtettem a beszámolómat és a tegnapi cikkben írtam meg hogy sikerült elérnem a kitűzött céljaimat. A mai nap korábban ébredtem és a kedvem is jobb, bár az idő nem annyira. A mai célkitűzéseimet már magabiztosabban írom meg. Elsőre mókásnak tűnhet, hogy ilyennel foglalkozom, azonban egy nagy lehetőség. Hogy mire? Próbáld ki!
1. A tegnapi kitűzött célok megvalósításáról beszámoló
- megcsináltam, a korábbi cikkben megtalálható
2. A könyvelővel egyeztetés (beszámoló)
- megtörtént, cikket is írtam róla
3. Egy vicces videó megnézése
- a honlapra is belinkeltem
4. Egy érdekes cikk elolvasása
- a neten találtam, a honlapon is kiírtam
5. A súlyom megmérése
- a háziorvosnál mértem meg magam: 67 kg
6. Visszatekintés az elmúlt 20 évemre (pozitívumok, negatívumok)
- megcsináltam, de listát nem adok közre róla
7. Három étel készítésének megismerése
- gulyásleves, lasagne - Jamie Oliver, beef Wellington - Gordon Ramsay
8. Legalább egy ismerősöm megkérdezése hogyléte felől.
- megtörtént
9. Segíteni valakinek valamiben
- a WestEndben segítettem a takaírónak felvenni az elvesztett dobozt
10. Egy nyerő Sport szelettel szerencsét próbálni (minden 4. nyer)
- nyertem egy másik csokit
11. Egy sikeres iskolai közösségi szolgálatról videó megnézése
- megtettem, posztoltam is
12. A holnapi célkitűzések megfogalmazása
- holnap reggelre halasztom (3. nap cikk)

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com