2016. március 12., szombat

12 dolog, amit ma megcsinálok (12. nap)

Ma tényleg nagyon korán (hajnali 5-kor) ébredtem fel madárcsicsergésre, mivel tegnap viszonylag korán lefeküdtem és az ablakot kicsit nyitva hagytam. Tegnap az jutott az eszembe este, hogy mekkora csapdában van az életünk. Gondoltam itt a karrierépítésre és annak kockázataira, veszélyeire. Valamint eszembejutott a tanulás és annak nehézségei. Mivel hosszúhétvége van, ezért talán az előbbi témák nem szerencsések, így ezt máskorra halsztom. Ma inkább a kikapcsolódásra, a szabadidőre és a hobbira fókuszálok. A célkitűzéseim a mai napra. 
1. Beszámolok a tegnapi napról (11. nap)
2. Megismerem, hogy az ismerőseimnek milyen hobbijai vannak
- folyamatban van, erről írok itt
3. Írok a hobbimról
- ezt elérheted itt
4. Új szabadidős, hobbi tevékenységeket ismerek meg
- ehhez találtam egy új hobbit, erről írok itt
5. Múltbeli hobbijaimat vizsgálom meg
- sportolás, pszichológia, filozófia, utazás, klub stb.
6. Megnézem, hogy mennyit költök a hobbimra
- arról írok itt
7. Átgondolom hogyan tudok a hobbimból megélni, pénzt szerezni
- erről írtam itt
8. Átgondolni, hogy fest a hobbim az önéletrajzomban
- erről írtam itt
9. Írok arról, hogyan lehet az iskolai közösségi szolgálat hobbi
- erről írtam itt
10. Ellátogatok a Harvard Egyetemre
- a beszámoló elérhető itt
11. Megtervezem a mai célkitűzéseim elérését
- valamennyi célkitűzésemnél ezt külön-külön teszem meg, de az egész napomat is megnézem hozzá
12. Célkitűzés a holnapi napra (13. nap)

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com