2016. március 11., péntek

12 célkitűzésem a mai napra (11. nap)

képforrás: pto.hu
Tegnap felhívtam a szüleimet és a beszélgetés során anyumtól azt kaptam, hogy vigyázzak magamra, illetve azzal a (közmondással) bátorított, hogy ami nem öl meg, az megerősít. Ma reggel éhgyomorra találkoztam egy olyan hírrel, ami arról számol be, hogy egy luxushajó társaságnál kabinjában találtak meg egy mexikóit, aki öngyilkosságot követett el a vezető által okozott túlzott stressz miatt. Puff. Ennyit arról, hogy a fenti közmondás mit jelent a mindennapokban. 12 célkitűzésem a mai napra:
1. Beszámolok a tegnapi napról (10. nap)
2. Egy új ötletet ismerek meg.
- a neten egy cikkben találtam meg itt
2. Az elhalasztott célkitűzéseimet pótolom
3. Utánajárok annak, hogy honnan száramzik a fentiekben írt mondás
- erről írtam itt
4. Tévhitek után kutatok
- a blogbejegyzést megtalálod itt
5. Előadást hallgatok meg szülő-gyerek kapcsolat témában
- erről cikket írtam itt
6. Megfogalmazom, hogy miért csinálom az ifjúsági szervezetet
- erről írok itt
7. Kiválasztom, hogy milyen autót szeretnék magamnak az életemben
- ezt megosztom itt
8. Egy műsor meghallgatása, ami a sportolók doppingolásáról szól
9. A blogbejegyzések kommentjeit megnézem
- arről beszámolok itt
10. Kvízek kitöltése közösségi portálon
- többet megcsináltam, aminek az eredményét megosztottam
11.  A Talentum Alapítványt megismerem
- felkerestem a honlapjukat és megnéztem miket csinálnak
12. Célkitűzések a holnapi napra (12. nap)

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com