2016. március 12., szombat

Új hobbit találtam magamnak - hobbizás

a videó illusztráció a hobbihoz
Jó nagy baromságot találtam már ki megint! Biztosan több ismerősöm kíváncsi arra, hogy ilyen életkorban milyen új hobbit találhattam az ifjúsági szervezet után. Ma korán keltem, de utána visszafeküdtem és az járt az eszembe, hogy milyen új hobbiba kezdhetnék, mert annyi lehetőség (nyelvtanulás, utazás, főzés, kutatás, önkénteskedés, kutyasétáltatás, sport, önképzés, programozás stb.) van. Aztán fogant meg bennem a hobbizás lehetősége, ami annyit tesz, hogy különböző hobbikkal foglalkozok, azokkal ismerkedem a szabadidőmben. Így lesz a hobbim a hobbizás. Ezzel az ifjúsági szervezetet sem kell feladnom és valami olyannal foglalkozhatom, amit kevesen csinálnak, viszont betekinthetek mások szabadidős elfoglaltságába. Egyébként ilyen hobbiról még nem tudok, pedig biztosan sokakban felmerült már az ötlet, amit így sosem írtak le. Ezt azoknak is javaslom, akik még nem döntötték el, hogy milyen hobbit űzzenek, de szeretnének valamilyen hobbit maguknak. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com