2016. március 2., szerda

12 dolog, amit ma elszeretnék érni

Már az is egy nagy dolog, hogy listába akarom szedni a mai célkitűzéseimet - annyira nincs kedvem semmit csinálni. A nehézség nem is tudom hol van, mert bárhol lehet. Így amikor ki kell találnom azt a 12 (tucat) dolgot az legalább annyire lehet nehézkes, mint azt megvalósítani. Oké, akkor a lista a mai napra, aminek a megvalósításáról beszámolok:
1. Nem iszok kávét, mert annélkül is megy minden és nem fogok tovább fogyni.
- nem ittam
2. Bekapok valamilyen ételt, amitől engergiám lesz és hízni tudok.
- két pizzaszelet, amitől hízni nem lehet
3. Fogadást kötök a mai Liverpool - Manchester City meccsre
- a fogadást buktam, mert 3-0 lett (amit élőben láttam neten)
4. Fejlesztem az angol nyelvtudásomat - legalább egyórás nyelvtanulással
- több mint egy órát sikerült a tanulással foglalkoznom
5. Kidobom a szemetet a szobámból
- ez elég gyorsan ment
6. Keresek egy új lehetőséget, amit korábban még nem ismertem
- onlline meccsnézés
7. Felköszöntöm az ismerősömet születésnapja alkalmából
- telefonon keresztül megvolt
8. Lekaparok egy "Bakancslista" sorsjegyet (hátha szerencsém lesz és nyerek)
- nem nyertem
9. Egy jót zuhanyzok, hogy felfrissítsem magamat
- ez elég jól sikerült
10. Meghallgatok egy jó zenét vs. motiviációs videót
- a motivációs videót a következő cikkben láthatod
11. Sétálok egyet az Onyx étterem felé, hogy járjak egyet a friss levegőn
- azért eszembe jutott, hogy mi lenne, ha az lenne a munkahelyem
12. Újabb 12 célt fogalmazok meg holnapra, amiket el akarok érni
- a következő cikkben írom meg
A mai listám megvalósításához sok szerencsét és kitartást kívánok magamnak.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com