2016. március 7., hétfő

12 dolog, amit ma (hétfő) mosolyogva megcsinálok (6. nap)

A hétvégi rossz idő hétfő kora reggelre sem fordult jobbra. A célkitűzések szempontjából a hétvége és a hétköznap között nincs különbség, az folyamatos. Bár sokan gondolják, hogy hétfőn még a fű sem nő, erról még soha nem tudtam meggyőződni. Erről az egyik kertész ismerősömet fogom megkérdezni.  Annak ellenére mára megfogalmazom a célkitűzéseimet, amiket mosolyogva csinálok meg (magamat csapom be, ha kamuzok). 
1. Beszámoló a tegnapi napról (5. nap)
2. Utánajárni az amerikai vízum megigyénlésének, megújításának
- erről beszámolok itt
3. Áttekinteni a költekezéseimet az elmúl két hétről
- szerencsésen alakult a költekezésem a két hétben (cikk róla)
4. Porogramterv és költségvetés készítése az Alapítványnak 2016 évre
- elérhető itt
5. Utánajárni az egészségügyi hozzájárulás feltételeinek
- erről beszámolok itt
6. Utánajárni a diákhitel visszafizetés feltételeinek
- erről beszámoltam itt
7. Meghallgatni egy Talpra Magyar - reggel a Petőfi rádióval műsort
- szexuális felvilágosítás, fogamzásgátlás, védekezés lehetőségei
8. Egy számomra ismeretlen, új termék megismerése
- blogbejegyzést írtam erről itt
9. Beszámolni az alapítványunk közhasznúságának az elvesztéséről
- ezt megtettem itt
10. Mosolyogni valakire, aki visszamosolyog rám
- ezt többször megtettem ma az utcán, hivatalban, üzletben - vegyes reakciókkal
11. Utánajárni, hogy fogadhat-e az alapítványunk adó 1%-ot az idén
- erről írtam itt 
12. Célkitűzés a holnapi napra (cikk lesz a 7. napról)

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com