2016. március 6., vasárnap

12 dolog, amit vasárnap meg fogok tenni (5. nap)

Egy szép esős vasárnapra ébredtem korán reggel. Azon gondolkodtam, hogy érdemes visszafeküdni és tovább nyomni az ágyat. Aztán inkább csak az ágyat választottam alvás nélkül. Így most a célkitűzéseimmel foglalkozom. 
1. Beszámoló a tegnapi napról (4. napról cikkben)
2. Egy ismerősöm sikeres vállalkozásának felkutatása és bemutatása
- pl. BioHair Hajvágószalonok
3. Egy sztármagazin fellapozása
- a Story magazin legfrissebb számát lapoztam végig
4. A horszkóp lehetőségének megismerése
- videót néztem meg ezzel kapcsolatosan (Spektrum)
5. Megismerkedni az Együtt az eltűnt gyermekekért Alapítvánnyal
- a blogban posztoltam erről
6. Elolvasni a horoszkópomat
- megtettem, (Miért higgyek a horoszkópomnak?)
7. Európai zenei 30 top meghallgatása a Petőfi rádióban
8. Egy lehetőség megismerése és megismertetése a depresszió ellen
- szakemberhez fordulni, 5 jel, hogy depresszió fenyeget
9. Klubtalálkozó meghirdetése a jövő hétre (iskolai közösségi szolgálat témában)
- az eseményről olvashatsz és csatlakozhatsz
10. A célcsoport meghatározása, akiknek a blogbejegyzéseim szólnak
- erről blogjegyezést írtam itt 
11. A korábbi napok célkitűzéseinek áttekintése
- megtettem, elég érdekes volt visszanézni és látni, hogyan fejlődök
12. Célkitűzések a holnapi napra (cikk lesz a 6. napról)

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com