2016. október 28., péntek

Miért nem segít nekem az ifjúsági klubom?!

Fotó: önkéntes felvétele rólam egy villamoson Budapesten, amikor még járni tudtam
Kérdezd meg TŐLEM, hogy miben tudsz segíteni konkrétan és meg tudom mondani! (Teljes vagyonával segít a civil szervezetünk!)
Igen, már többen kérdezték tőlem - így a családom is -, hogy hol van és miért nem segít nekem a (nemzetközi) ifjúsági klubom, hogy ne legyek hajléktalan. Ilyenkor összeszorul a szívem és magambafordulva vizsgálom meg azt, hogy hol hibáztam, hibázok, fogok hibázni. Az ifjúsági klubból már így is sokan segítenek, szóval nem értem sokszor a "jóindulatú" kérdést. Természetesen senkitől nem várhatom, hogy kirángasson a "szarból", amit részben magamnak köszönhetek. 

Sokan csak addig vannak velem, amig minden oké, amikor jön a baj, akkor páá. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com