2016. március 10., csütörtök

12 dolog, amivel ma foglalkozok (10. nap)

Tegnap este még belecsúsztam a spiritualitás lehetőségébe, amitől - függetlenül, hogy mennyire hiszek benne - sokmindenre lehet magyarázatot találni. 12 dolog, amivel ma foglalkozni fogok. 
1. Beszámolok a tegnapi napról (9. nap)
2. Beszámolok arról, hogy miért érkeztem haza hamarabb
- a beszámolóból kiderül itt
3. Cikk írása a külföldi munkavállalás nehézségeiről
- máskorra halasztom
4. Az önéletrajzomat frissítem
- máskorra halasztom
5. Szétnézek a hírekben, hogy mi történik Magyarországon
- megcsináltam
6. Szétnézek a hírekben, hogy mi történik külföldön
- megcsináltam
7. Megismerem a menekülthelyzet jelenlegi helyzetét
- megcsináltam
8. Szüleimet felhívom, hogy hazaérkeztem
- este felhívtam őket
9. Megvizsgálom a példaképeimet
- erről írtam itt
10. Szétnézni a hírekben, hogy mi történik a Földön kívül
megtettem
11. Találkozok egy ismerősömmel
- találkoztunk és felsétáltunk a Budai várba
12. Célkitűzések a holnapi napra (11. nap)

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com