2016. március 8., kedd

12. dolog, amit holnap elérek (8. nap)

Az első alkalom, hogy ma este készítem el a holnapi célkitűzéseimet. Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra tartja a közmondás. Számunkra azt jelenti, hogy amit ma meg kell tenni, azt legjobb azon melegében elvégezni, mert később esetleg már sokkal több energiát kell rá fordítani. Ennek megfelelően fogalmazzuk meg a célkitűzéseket, amiket esetleg az alvás során elfelejtenénk, vagy jelentősen változhatna. 
1. Beszámolok a mai napról (cikk a 8. napról)
2. Beszámolok a mai klubtalálkozóról (1.2016)
- a cikk erről elérhető itt
3. Élményprogramot szervezek (Tavaszi Nemzetközi Bevőnótábor Budapesten) - április 8-10
- az Eseménynaptárban elérhető itt
4. Reggelizek
- elmaradt, holnap pótolom (újabb célkitűzés nélkül)
5. Ebédelek
- Kínai étteremben ananászos csirke rizzsel (620 forintért nagyadag)
6. Vacsorázok
- erről írtam itt
7. Sportolok (Margit- szigeten futás stb.)
- az esemény meg lett osztva a csoportunkban itt, illetve írtam róla itt
8. Az alapítványunk kuratóriumi ülését összehívom
- meghívó és csatlakozás itt
9. Bejelentkezek a NAV-nál az egészségügyi szolgáltatási járulék fizetésre
- megtettem, erről írtam itt
10. Elárulom, hogy miből szerzem az energiámat
- elárultam itt
10. A holnaputáni fontos közlemény beharangozása
11. Időpontegyeztetek a Partnerünkkel közösségi szolgálat céljából
- az időpontegyeztetésről beszámolunk itt
12. Célkitűzések holnaputánra (cikk lesz a 10. nap)

13. Véleményt írok arról, hogyan viselném a sztárságot
- van véleményem itt
14. Megvizsgálom, hogy mennyi a havi minimum kiadásom
- erről szóló cikk elérhető itt

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com