2016. március 8., kedd

12 dolog, amit ma megcsinálok (7. nap)

Ki korán kel, aranyat lel - mint tartja a közmondás. Ma tényleg korán ébresztettem magamat, hogy érezzem, milyen volt, amikor munkába, vagy iskolába kellett mennem. A közmondáshoz visszatérve néztem utána annak a jelentésének, amit a wikipédiában találtam meg. "Az az ember, aki szorgalmasan dolgozik, illetve késedelem nélkül cselekszik, sokra viszi. Na majd meglátjuk! A szorgalmasan megfogalmazott mai célkitűzéseim:
1. Beszámoló a tegnap napról (6. nap)
2. Szembesítem magamat azzal, hogy miért nincs családom
- szembesülés itt
3. Szembesítem magamat azzal, hogy miért nincs párkapcsolatom
- szembesülés itt
4. Szembesítem magamat azzal, hogy miért nem sportolok
- erről írtam itt
5. Szembesítem magamat azzal, hogy miért nincs saját otthonom
- szembesülés itt
6. Felköszönteni a női ismerőseimet nemzetközi nőnap alkalmából
- nőnapi köszöntő
6. Megérteni, hogy miért nincs pénzem abból, amit igazán szeretek
7. Megvizsgálom a napirendemet
- ezt megtettem itt
8. Megvizsgálom a táplálkozási szokásomat
- megvizsgáltam itt
9. Megvizsgálom hogyan bírom a stresszt
- erről az érdekességről irtam itt
10. Megértem, hogy a vállalkozások, intézmények a céljaimért dolgoznak
- erről írtam blogbejegyzést itt
10. Felidézem egy korábbi szavalóversenyen sikeresen elmondott versemet
11. Átgondolom, hogy mire vagyok a legbüszkébb az életemben
- örülök, hogy ezt közzétehetem itt
11. Meghívót készítek és küldök a következő alapítványi kuratóriumi ülésre
12. Célkitűzések a következő napra (8. nap cikkben lesz)

13. Szerencsejátékból nyert pénz befizetése támogatásként az Alapítványnak
- az összegről olvashatsz itt

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com