2018. március 18., vasárnap

Beszámolóm az elmúlt három hónapról 2018-ban (sikerek és kudarcok)

Fotó: T.K. - beszámolókészítés
Terv - tény adatok 2018-ban a sikermércéjével 
Elégségesre értékelem a teljesítményemet 2018 I. negyedévében
Amikor józanul megfogalmaztam az idei célkitűzéseimet év elején, ahhoz képest most lehet leginkább látni, hogy mit tudtam elérni, illetve miben tudtam sikert elérni. Január elsején Budapestet járva, videóra mondtam fel az idei célkitűzéseimet, amik részben teljesültek, módosultak, vagy elhalasztódtak. Az alábbiakban ebből sorolok fel néhányat a teljesség igénye nélkül - figyelembe véve az ifjúsági szervezetem tematikus évének témáit.. 
Fotó: önkéntes fotója rólam a 0km kőnél Budapesten
1. Család, magánélet
1.1 Rendszeresen tartottam a kapcsolatot a családtagjaimmal
1.2 Párkapcsolati téren nem sokat léptem előre
1.3 Hetente pszichológus segít a magánéletbeli dolgaimban tanácsadással
1.4 Márciusra kimerültem, illetve a plazmaadásból is ki lettem zárva
1.5 A súlyom nagyon ingadozott (68-71 kg között)
1.6 Tartozásaimat folyamatosan törlesztettem
1.7 Rendszeresen jártam a Bazilikába imádkozni
2. Hobbi
2.1 Az ifjúsági szervezethez több rendes tagot is toboroztam (akiket társadalmi felelősségvállalás címen támogattam)
2.2 Több lehetőséget ismertem meg és használtam ki
2.3 Nem vagyok megelégedve az ifjúsági szervezetbeli tevékenységemmel
2.4 Még mindig aránytalanul több időt töltöttem a hobbival, mint kellene
3. Karrier (tanulás, munka)
3.1 Bejelentett szakácsként dolgoztam, igaz februárban kétszer is beteg voltam (ami a fizuban is látszott)
3.2 Újabb pénzt (32 000 forint) kaptam a tavalyi fotóverseny miatt
3.3 A felvételit halasztanom kell jövőre
3.4 Rendszeresen tanultam angolt írásbeli nyelvvizsgához

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com