2017. december 3., vasárnap

Öninterjú arról, hogy miért tartok OTT, ahol ...

Fotó: pincér felvétele rólam a HŐSÖK tere kezdeményezés megismerése közben
Kedves Tresó Kálmán (Facebook profil, scifiéletregényem, Treshow live)!
Néztél már valaha tükörbe és tetted már fel magadnak azt a kérdést, hogy (37 éves) miért tartol OTT, ahol. A választ az alábbiakban boncolgatom egy öninterjú keretében.
(Ha magányos vagy, akkor sem vagy egyedül, engem is hívhatsz 70-343-7386 - ingyen visszahívlak, ha ráérek!)
Hogy vagyok ma?
- Kicsit kész vagyok, de minden ok. Dolgozom az ifjúsági szervezetnek (pl. írom ezt az öninterjút magammal, hogy mások is hasonlóképpen tegyenek néha és szembenézzenek magukkal ...) önkéntesen, mivel ebből egyenlőre nincs pénzem, amíg nem tudok rendes tagokat toborozni, mert azzal kereshetnék 2 500 forintot és azt csinálhatnám pénzért, amit szeretek ... Boldognak akkor érzem magamat, amikor a Klubbal foglalkozom, mert számomra egy álomvilág, amiben szeretnék élni.
Fotó: T.K. - Mikulásra várva az egyik Tescóban
Mr. Tescoként regisztráltak Skóciában annó, pedig csak T(r)esó a vezetéknevem.
Miért tartok ITT (37 évesen), ahol most vagyok?!
- Ez jó kérdés, amire csak az időutazás, illetve a Scifiéletregényem képes megadni kimerítően a választ, mert annyira összetett és bonyodalmas. De ha röviden össze kellene foglalnom egy mondatban, akkor úgy fogalmazhatnék, hogy a szeretett foglalkozásom mellett elfelejtettem pénzt keresni és nem gazdálkodtam megfelelően. A hajléktalanság egy állapot, amikor nincs elegendő pénzem. Azonban az sem indok arra, hogy öngyilkosságot kövessen el valaki, mert a pénzt mi keressük a céljaink, a vágyaink, az álmaink megvalósításához. 
Fotó: T.K. - az átmeneti szállómnál Budapesten
Ilyen az ÉLET, mert egyszer lenn, egyszer fenn...
Miért hibáztatok másokat magam helyett?
- Mert bizonyos élethelyzetekbe bárki belekerülhet, amiből aztán nem olyan könnyű kijönni segítség nélkül. Ezt már a saját bőrömön is tapasztaltam, amikor pl. egy évvel ezelőtt (szakácsként) az utcai szemetesből kellett kiszednem a kaját, mert (magyar szakácsrekorderként - Magyarország legmagasabb, legvékonyabb szakácsa ként) nem volt miből. 
Fotó: T.K. - a londoni öngyilkossági kísérletem helye, ahol a kamerás fiatalok állnak
Miben lehetne leginkább segíteni nekem, hogy minél hamarabb lábraállhassak?
- Rendes klubtagsággal, amiben minden benne van, amire szükségem van. Ennyi!
Fotó: fiatal felvétele rólam (ahogyan a jövőben újra szeretném látni magamat)
A múltamon nem változtathatok, a jelenben élek, a jövőben lesz, amit szeretnék ...
Mit szeretnék 2018-ban, mi a jövőképem?
- Sikeres szeretnék abban lenni, amit akarok csinálni (az ifjúsági szervezet) és abból megélni. Ha abban tevékenykedhetek aktívan, amit szeretek, akkor az a jövőképemre jelentős kihatással lehet és hosszútávon megoldhatja a problémáimat.
Mit jelent számomra az ifjúsági szervezetem?
- Az életem értelmét, mert abban fogalmaztam meg a vágyaimat, az álmomat, a céljaimat stb.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com