2017. december 19., kedd

Nem vagyok hajléktalan csak szociálisan rászoruló

Fotó: T.K. - tükörbe is szoktam nézni, hogy szemtőlszembe lássam magamat
Öngondoskodásra törekszem és a krízishelyzetből való kilábalásra a jövőben
Tévedéssel korábbi hírekkel, nem vagyok hajléktalan, hanem csak szociálisan rászoruló. Azon persze lehetne vitatkozni, hogy ki számít annak. Jelenleg minden lehetőséget igyekszem kihasználni annak érdekében, hogy öngondoskodni tudjak magamról. Szállásom, ellátásom (kaja, orvosi) van, annak ellenére, hogy regisztrált munkanélküli vagyok, aki januártól fog tudni szakmájában (szakácsként) bejelentetten elhelyezkedni. Fiatalon az ÖNGYILKOSSÁG ellen kampányunk

Fotó: T.K. - Vöröskeresztnél
Jót tenni jó! - MAGUNKKAL IS
A szerencsében is bízom, ezért szerencsejátékozom is, azonban figyelve a szenvedélybetegség - infó itt a játékszenvedélyről -  kialakulására (így maximált pénzzel és időráfordítással). A tippmixelés már többször kihúzott a bajból, mert jókor tudtam elegendőt nyerni. Emellett viszont az ifjúsági szervezetet is arra kérem, hogy kapcsolódjanak be valamilyen segélyszervezet karácsonyi felhívásához 

(pl. Máltai Szeretetszolgálat - Jónak lenni Jó kezdeményezésébe stb. Amennyiben tudsz hasonló kezdeményezésekről, vagy valaminek a résztvevője vagy, akkor írd meg nekünk a kommentben. Köszi!

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com