2017. december 3., vasárnap

Ne ítélj elsőre! - Hajléktalan, munkanélküli a klubalapító

Fotó: T.K. - lehetőségkutatás közben a Lurdyban
NE ítélj elsőre, mert nem ismersz eléggé! Scifiéletregényemből megismerhetsz!
Bármilyen furcsán is hangzik, de a teljes árvaság után azt is meg kell élnem, hogy munkanélküli (vagyis itt a Klub fizetés nélkül), hajléktalan (átmeneti szállón lakok) vagyok egy évvel a londoni öngyilkossági kísérletem és a Hajléktalanból milliomos projektem ellenére 2017-ben. Nagyon érdekes egy helyzet, de mivel mindent elveszítettem majdnem (kivéve család, barátok, klubtagok stb.), így teljesen átértékelődött a helyzetem. De hiszek és tudom, hogy az ifjúsági szervezetem segítségével újra lábra tudok állni és egy év múlva nem akarok öngyilkos lenni (születésnapomkor - november 23) a sok kudarc után. 
Addig viszont sokat dolgozok és a legnagyobb segítségnek azt tartom, ha egyre több rendes tagunk van, akik munkahelyet biztosíthatnak az ifjúsági szervezetemnél, mert azt szeretném csinálni a jövőben, amit szeretek és hasznos a MAGYAR társadalmunk számára.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com