2017. december 19., kedd

Mit hozott ki belőlem a szegénység!?


Fiatalon az ÖNGYILKOSSÁG ellen kampányunk
Honnan hova jutottam, de miért!? 
A teljes árvaságtól a szegénységig, a nem megfelelő kommunikáció miatt főleg. 
Visszatekintve az elmúlt évekre, amikortól lavinaszerűen a szakadék szélére kerültem (londoni öngyilkossági kísérlet, munkanélküliség, töröttláb, szociális rászorultság stb.) olyan dolgokat hozott ki belőlem, amiket soha nem gondoltam volna. Most viszont nem félek kikommunikálni, hiszen az egész lavina valójában már gyerekkorom óta tartott - mert kommunikáltam megfelelően a környezetemmel az érzéseimről, a gondjaimról, a félelmeimről stb. -. Ennek most iszom a levét, de arra törekszem, hogy újra visszaálljak a fejlődés útjára és folytassam azt, amikor megfelelő hozzáállással sikert sikerre halmoztam. 
Hol rontottam el, meddig kellene az időbe visszarepülnöm, hogy a sorsomat megváltoztassam?
A múltnak vége, a jelenben élek, a jövőben élni fogok.  Az időutazás segíthet!?
A teljes árvaság nagyon hosszú időre megsebzett, amit csak idővel tudok kihederni (felnőttként). Sokan nem értenek meg, mert nem ismernek. A scifiéletregényemből az időutazásom során nagyon jól megismerhető vagyok (hibáimmal, sorsfordulóimmal, sikereimmel stb.) a lehetőségek világában.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com