2017. december 5., kedd

Klubmenedzseri beszámolóm a mai napról (2017.12.05)

Fotó: Mikulásgyári önkéntes felvétele rólam
Akik a Klubból részt vesznek a kezdeményezésbe, azok jelezzék!
A mai napomat a munkalehetőségek felkutatásával és új munkahely szerzésére fordítottam elsőként, illetve a Hősök tere kezdeményezéshez csatlakozva a Mikulásgyárba (ahol korábban már önkénteskedtem) adtam le egy hajós könyvet (rendes klubtagság lehetőségét elrejtve benne. Korán reggel pedig a banki ügyeket intéztem, illetve a könyvelőhöz ugrottam el. 
Fotó: T.K. - aki keres munkát, az találhat (ha van hozzá végzettsége és tapasztalata)
A Munkaügyi központ segítségével találtam a mai munkahelyemet.
A munkaügyi központba is ellátogattam hiánypótlás miatt, illetve munkalehetőség után kutatva, ahol csak egy lehetőséget találtam egy budapesti kórházba konyhai kisegítésre, de aztán szakácsként vettek fel próbanapra (filmforgatás miatt holnaputánra). Így legalább, ha nem bírom a munkahelyi stresszt, akkor a kórház már ott van (csak poénnak szántam). 
Fotó: T.K.  - az utca emberei (látják, hogy mi történik körülöttük)
Iskolai közösségi szolgálat keretében Te is lehetsz a mikulásunk!
A délután pedig Budapest utcáin kutatok lehetőségeket és igyekszem észrevenni, ahol lehet segíteni. Ma senki ne felejts el kitenni a csizmáját, hátha jön bele valami. Holnapra tervezzük, hogy fiatalokat szórólappal jutalmazunk meg és egy pár darabban rendes klubtagság is el lesz rejtve. Iskolai közösségi szolgálatban is lehet csatlakozni hozzánk. További részletek 70-343-7386 (ingyen visszahívás).

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com