2017. december 27., szerda

Ha (szex)partnerkeresésnél nem jelzek vissza valakinek, akkor csá

Fotó: T.K. - szelfi egy edzésemről
Én sem jövök be mindenkinek és nekem sem mindenki!
Nagyon érdekes kirohanást láttam ma egy csoportban, ami mellett nem mehetek el szó nélkül, hiszen az mindannyiunk idejét érintheti. Így arról van szó, hogy ha valaki közösségi portálon nem veszi a fáradtságot, hogy visszaírjon, akkor annak oka van, amiért a címzettnek nem feltétlenül kellene felháborodnia, inkább meg kellene értenie a szituációt és tovább kutakodnia.
Fotó: önkéntes felvétele rólam a WestEndben
Nekem sem jön be mindenki, meg különben is ízlések és pofonok. Én is szívesen ismerkednék össze sok fiatallal, de nincs rá lehetőségem, mert kettőn áll a vásár. Ha az egyik fél nem akarja, vagy nem érdekli, akkor az üzlet, illetve kapcsolat nem jön létre.  

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com