2017. december 13., szerda

Csődbejutott a klubalapító, fizetésképtelen lett az Alapítvány

Fotó: T.K. - Karácsonyi hangulatban
Mindenért meg kell fizetni az ÉLETben. 
A fizetési kötelezettségek halasztását, illetve az Alapítvány megmentéséért fogok dolgozni még akkor is ha beledöglök. 
Klubalapítóként sajnálatomat kell kifejezni, hogy egy év után sem tudtam kellően talpraállni és újra csődhelyzetbe, az összeomlás szélére jutottam. Mivel a civil szervezetünket (hobbiként) szinte magam tartottam fenn (anyagilag) ezért most az is fizetésképtelenné vált. Rettegek a jövőmet illetően és nem tartom aggodalmasnak, hogy ezt őszintén be merem vallani. Sokat küzdöttem, igyekeztem többször felállni, de nem tudom mit tudnék a jelenlegi helyzetemben, hiszen (egyik napról a másikra élek). Az alábbi kötelezettségek állnak fenn
1. Reklám - 28 000
2. Könyvelés - 76 000
3. NAV - 120 000
stb.
Fotó: T.K. - korán reggel útban a munkahelyemre
Depresszió és pánikhangulat vesz körül, egyre kilátástalanabbnak vélem a helyzetemet, igyekszem a BMSZKI szakembereinek segítségét is kérni, mert nagyon elégedetlen vagyok a sorsomat illetően és bár meghalni nem akarok, de meglehetősen kivagyok.
Jelenleg a Honvéd kórházban szakácsként dolgozok, de a havi fizetés miatt késedelembe kerülhetek, így akár a munkát el is veszíthetem annak érdekében, hogy napi kifizetésű munkahelyet találjak magamnak.
További problémát jelent számomra, hogy kifizessem az alábbiakat a megélhetésem mellett
1. Átmeneti szállás - 8 000
2. Bérlet - 9 500
3. Mobil (korlátlan - hűségidős) - 12 000
4. Elvesztett, kölcsönkért laptop kárpótlás - 60 000

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com