2017. november 13., hétfő

Visszajött az ÉLETKEDVEM, nem akarok meghalni a születésnapom előtt


Az utóbbi időben sokaknak feltűnhetett, hogy nem volt rózsás az életem és sok nehézségből kellett kilábalnom (londoni öngyilkossági kísérlet utáni lábtörés, hajléktalanság stb.), azonban most újra kezd visszajönni az életkedvem a születésnapomra (november 23). A múltamat igyekszem pozitívvá tenni a jövőbeli lehetőségeim megismerésével és kihasználásával, amiben sokat segíthet az ifjúsági szervezetem is, ami már 19 éves korom óta végigköveti az életemet. 
Fotó: T.K. - londoni balesetem helyszíne (Fiatalon az öngyilkosság ellen kampány)
A klubalapító scifiéletregényemből kiderül, hogy mennyire színes életet élek és micsoda lehetőségeket ismertem meg és használtam ki, illetve miket tervezek a jövőben. Azonban a könyv egyenlőre nem fog megjelenni, amiért elnézést kérek.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com