2017. november 21., kedd

Öngyilkosság elől pszichológushoz mentem ma a munkahelyvesztés után

Ma is egy sorsforduló van az életemben. Még nem tudom, hogy mit fogok holnap csinálni, egyenlőre igyekszem pihenni. 
Nem indult felhőtlenül a mai reggelem, mert nagyon rossz lett a kedvem a születésnapomhoz (nov. 23) közeledve. Olyan viselkedést nyomtam le a munkahelyemen, ami nem mehetett tovább, így a séfemmel úgy maradtam, hogy ha onnan eljövök, akkor már többet ne is menjek vissza. Amit komolyan vettem és összeszedtem a cuccosaimat, majd eljöttem. Ezzel elveszítettem a munkahelyemet. Aztán igyekeztem valamennyire pihenni és segítségért fordulni, mert lelkiekben szarul éreztem magamat és nem tudtam, hogy mit csináljak az adott szituációval. Végül kaptam segítséget, de hogy abból mi lesz a jövőben, azt egyenlőre nem lehet tudni. Egy biztos, hogy nem akarok meghalni, de meglehetősen el vagyok fáradva, ki vagyok merülve, amiről később beszámolok. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com