2017. november 2., csütörtök

Öninterjúm a Halottak napjához

Nehezen akartam ma kikelni az ágyból és többször kellett állítanom az ébresztőmön, nem nagyon akartam felkelni. Azon is sokat gondolkoztam, hogy ma milyen újabb kihívásokat állítsak magam elé és milyen új lehetőségekkel foglalkozzam. Aztán most ott tartok, hogy öninterjút készítek a Halottak napjához. 
Mit jelent számomra a Halottak napja?
- Teljes árvaként meglehetősen rossz érzéseket hoz fel bennem, de be kell látnom, hogy ez az élet rendje, mert aki megszületik, az meg is hal idővel. 
Nem félek a halott szüleim szellemének kísértésétől?
- Nem. 
Ha lenne rá lehetőségem, akkor milyen halott ismerősömet támasztanám fel?
- Hmm. Jó kérdés. Talán az édesszüleimtől kérdezném meg, hogy miért akartak a világra hozni. 
Mit szoktam csinálni Halottak napján?
- Korábban sírtam, gyertyát gyújtottam, volt amikor próbáltam megkeresni a szüleim sírját. Ma viszont leginkább a saját életemmel foglalkozni, hogy az minél értelmesebb legyen a halálomig. 
Fontos számomra megemlékezni az elveszett szeretteimről, ismerőseimről?
- Szerintem fontos, mert egy életem van, és akik valamennyire is kötődtek hozzám, azok emlékét őrzöm és jó visszaemlékezni a közös élményekre, amik az életem egy időszakában meghatározóak voltak. 1
Mit csinálnak az ismerőseim Halottak napján?
- Változó, van aki megemlékezik, kimegy a temetőbe, van aki semmit, csak elvan és olyanok is vannak, akik dolgoznak.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com