2017. november 20., hétfő

Kevés embernek vagyok fontos és kevesen látnak élni

Fotó: önkéntes felvétel a barátságról
SZÜLETTÉSNAPRA (NOVEMBER 23)
Az igazi szeretteim azok, akik jót akarnak és azt támogatják, amiben hiszek és élek. 
Ha újraszülethetnék, akkor nem ezt az életet vállalnám, mert ez meglehetősen rögös . Bár vannak jó lehetőségek is benne (pl. ifjúsági klub alapítása, önmegvalósítás stb.), annak ellenére azt érzem, hogy kevés embernek vagyok fontos és kevesen látnak élni, kevesen támogatják azt, amivel lekötöm a napjaimat (munka, hobbi).
Fotó: T.K. - apám fotója
Az életem teli van pozitív élményekkel, amikből sokat lehet meríteni ahhoz, hogy még a legnehezebb időszakjaimban is előre figyeljek és ne akarjak öngyilkos lenni. Sajnálom, hogy sok fiatalnak értelmetlenül kell feladnia az életét, így nem tartom helyesnek az én több, mint 14 szeri kísérleteimet sem, amivel nem akarok rekorder lenni. Ha az időben visszautazhatnék, akkor mindig lett volna olyan esemény, amikor meg lehetett volna akadályozni abban, hogy magam ellen forduljak. Nem azért születtünk meg, hogy időelőtt meghaljunk - mert az úgy is be fog következni. Az más kérdés, hogy a szüleim annak idején jól "elbaszták", mert ugyan a jövőbe nem láthattak velem kapcsolatosan, annak ellenére kalandos életet adtak számomra, amiben nyilván (teljes árvaként) nem részesedhetem velük. A nevelőszüleim ennél inkább élvezhetik a velem a létezésem megannyi fordulatokban izgalmas valóság Treshowmat. A környezet jelentősen meghatározhatja az életbeni boldogulásunkat, de ahhoz nekünk jó lehetőségeket kell megismernünk és kihasználnunk, ami nem olyan egyszerű. 
Fotó: szülők felvétele rólam és a fogadott testvéreimmel keresztelkedéskor és elsőáldozáskor
Nagyon magasra tettem a lécet magammal szemben, amitől sokszor elégedtlen vagyok, holott másoknak még ennyi sem adatik. Azonban engem inkább azok érdekelnek, akiknek sokkal jobban megy a soruk, mert csak egyszer élünk és miért ne élhetnénk jobban. Az időutazás nagyon sokat segíthet nekem a jövőmben, hogy újra megtaláljam a helyemet a társadalomban, illetve örömömet leljem a Földön, amíg élek. Számos deviáns viselkedésem hátterében komoly indokok vannak, amiket sokan nem értenek, vagy számukra nem jelent problémát. 
Fotó: külföldi felvétele rólam a Kossuth szobornál a Parlamentnél
Az önismeret segítségével azonban jobban megérthetem azt, amiben vagyok, illetve láthatom önmagamat kívülről is. Az igazi életerőt számomra az adja, hogy vagyok annyira makacs és kitartó, hogy a céljaim érdekében tevékenykedjek és azt csináljam (kudarcok ellenére is), amikben otthon érezhetem magamat és a létezésem adta bizonytalanságot csökkentik, vagy legalábbis lehetőségeket adjon a (fenntartható, élvezhető) létfenntartásomhoz, túlélésemhez. 
Fotó: szelfi magamról, ahogyan láthatnám magamat nem csak az üvegen és fotón keresztül
Nem robot vagyok. Nem akarom az életemet egysíkúan, magányosan, betegen leélni. Szükségem van lehetőségekre, önmegvalósításra, kapcsolatokra (társakra) és tőkéhez, ami LÖK előre. A születésnapi kívánságom az idén az, hogy minél több fiatal, idős megismerjen, megértsen és társam legyen, hogy ne migráns akarjak lenni Magyarországon, aki menekülni akar a sorsa elől. Nincs annál elkeserítőbb, ha fiatalon menekülnöm kell ITTHONról, ahol OTTHON is lehetnék. 
A Himnusz számomra nagyon sokat jelent, mert igazán kimondja azokat a dolgokat, amiket magaménak vallok és hiszek. Magyarnak születtem, de bárhol élhetnék a világon (mert abból csak egy van). Az igazi teljes árvaság az, ha elveszítem a lehetőségét az életemnek és nincs miért tovább küzdenem.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com