2017. november 24., péntek

Az életemért küzdöttem, amikor elveszítettem a szakács munkámat

Fotó: T.K. - a volt munkahelyemnél ma (Oktogon Bisztró)
Az önéletrajzom ITT elérhető!
A munkaerőpiac vegye figyelembe, hogy emberek vagyunk, akik hibázhatnak, illetve lehet magánéletünk, aminek köze lehet a lelkiállapotunkhoz. 
Ez a való világ, amikor egyik percről a másikra dőlhetnek el sorsok! - Ki védi meg az embert ezektől az eseményektől, lehetőségektől? (Az ifjúsági szervezet igyekszik ilyen esetekben a fiatalok mellé állni, támogatni!)
Szabadságot szerettem volna, hogy az (lelki, mentrális - főleg elfáradás, stressz, magánéletbeli ügyek lezárása pl. teljes árvaságig visszanyúlva stb.) egészségemet megőrizzem, azonban a munkáltatóval közösen hoztunk döntést (ami szerintem utólag elhamarkodott és rossz volt mindkét fél részéről)!
Fotó: T.K. - munkahelykeresés Budapesten (szakács) szakemberként
Munkanélküli lettem (magyar szakárcsrekorderként), mert sajnos olyan dolgok voltak az életemben, amiket egyedül nem tudtam megoldani és amihez most már segítséget kértem és kaptam is. Azonban ez nem mentett meg attól, hogy az Oktogon Bisztrótól (ma már máshogy hívják) végleg elváljanak az útjaim. Most munkát kell keresnem (főleg Budapest - belváros) és újra dolgozni, hogy később a saját vállalkozásom beinduljon. Amennyiben valaki tud ebben segíteni, akkor keressen meg. (Előre is köszönöm!)

Hogyan veszítettem el, milyen előzményei voltak a munkahelyem elvesztésének, azt később itt megírom. A média önkéntest keres, aki az ezzel kapcsolatos interjút elkészíti velem.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com