2017. október 9., hétfő

Öninterjúm a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvny)ról

Akkor vagyok BOLDOG, amikor a KLUBBAL foglalkozhatom!
Egy kis unaloműzőként szánom magamnak és az érdeklődőknek az öninterjúmat a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány)ról. 
Miért fontos számomra az ifjúsági klub?
- Az életem legnehezebb időszakából húzott ki 18 éves koromban az érettségi időszakában, mert nem igazán találtam a helyemet teljes árvaként. Nem volt életcélom, az életemnek értelme. Gazdag fiatalként nem annyira a pénz számított, mint inkább más, amit az ifjúsági klub megalapításában láttam meg. Ma már az életem értelme és része, ami egy életstílus számomra, amiért van kedvem felkelni és célt tud adni, mert abban meg tudtam fogalmazni a vágyaimat, az álmomat. Az ifjúsági szervezetben kreatívan tevékenykedhetek, kiszabadulhatok a mindennapok rabságából, mert azt csinálhatom, amivel foglalkozni szeretnék. 
Hányan tevékenykedünk a szervezetben?
- Nem kötelező a tagoknak aktívan részt venni, illetve mindenki annyit tesz hozzá és vesz ki belőle, amennyit a lehetőségei biztosítanak. Nem vagyok elégedett a résztvevők számát illetően. Legaktívabb Én vagyok, de alkalmanként többen is bekapcsolódnak a háromtagú kuratórium mellett. Külön csoportunk van közösségi portálon, ahol lehet csatlakozni és felvetni különféle aktivitásokat, tevékenységeket, programokat. Szám szerint a csoport létszámnak megfelelően, ami elérhető a menőben Önkénteseknél. 
Miért hullámzó a hangulatom a klubbal kapcsolatosan, hogyan mérem a sikerességét?
- A hullámzás az több okból adódik, amit itt most nem tudok kifejteni, de megírom majd a scifiéletregényemben, mert akkor abból összefüggéseiben lehet majd látni egy időutazás keretében. A Klub sikerességét több tényezővel lehet mérni, így pl. tagszám, önkéntesek száma, forrás, programok, aktivitás stb. 
Kikre számítok, kik a célcsoport?
- Olyan fiatalok, akik megértenek, megismernek és azonosulni tudnak az elképzeléseimmel, illetve az ifúsági szervezet céljaival, illetve szívesen töltik el az idejüket hasznosan és hosszútávon gondolkoznak sikerközösségben. 
Miért kell fizetni a Klubban?
- Mert vannak állandó és változó költségeink, illetve munkahelyteremtés, pályázatok (önrész), reklámok, programok stb., amikhez forrásra van szükségünk. Ahhoz, hogy több lehetőséget ismerhessünk meg és használhassunk ki közösen, ahhoz ez elengedhetetlen. Aki rendes tagunk lesz, az egyben támogatja a céljainkat. 
Újrakezdeném az ifiszervezetet, ha most lennék újra 18 éves?
- Néha igen, néha nem. Sokka gazdagabb ember lehetnék, azonban nem olyan aki valóban foglalkozhat azzal, amit szeret minden hátulütőjével együtt. Én már bizonyítottam, hogy nekem mennyire fontos ez az egész és akár az életemet adnám érte, illetve hajlandó voltam miatta már egyszer mindenemet elveszíteni. 
Miben segített leginkább a Klub legjobban?
- Megtanultam önmagam lenni, kifejezni magamat. Önismeret, időgazdálkodás, vállalkozás és megannyi kompetenciás készségemet fejlesztette még akkor is, ha sokáig egyedül csináltam. Sokkal határozottabbá, céltudatosabbá, kevésbé kiszolgáltatottá tett. Általa társakat, barátokat szerezhettem. Értelmet kaptam és a segítségével közvetetten beutazhattam a világot, nemzetközi kapcsolatokra tehettem szert és kinyílhattam a világra. Kialakította bennem az egész életen át tartó tanulás gondolatát és mindennapi gyakorlatát. Megtanított veszíteni és nyerni, megtanított arra, hogy olyanokra hallgassak, akik támogatnak és megértenek. Megtanított arra, hogy ne adjam fel az álmomat, mert elég bátorsággal azt elérhetem. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com