2017. október 12., csütörtök

Öninterjú az önismeretemről

Ma reggel a Business magazint olvasva, a Music Fm Önindító adását hallgatva gondolkoztam el azon, hogy milyen lehet az önismeretem. Ezzel kapcsolatosan készítek magammal egy öninterjút. 
Milyennek érzem az önismeretemet?
- Gyerekkoromban szerettem volna pszichológus lenni, ezért tanultam a gyermek-, és ifjúságvédelmet is, hogy többletpontom legyen. Így korábban sokat foglalkoztam önismereti kérdésekkel, lehetőségekkel, kapcsolatokat sikerült létesítenem szakemberekkel. Az önismeret azonban nem olyan egyszerű kérdés, ezért válaszolni az önismereti szintemre még nem olyan egyszerű. Ha mégis 1-5 skálán kellene elhelyezni önmagamat, akkor jóra értékelném. 
Miért fontos számomra, hogy foglalkozzam az önismerettel?
- Mert jobban megismerhetem magamat, a motivációimat, a képességeimet, a céljaimat a siker érdekében, a kompetenciás készségeim fejlesztésének határait. Az önismerettel megtudhatom, hogy miben vagyok tehetséges, mert amúgy nagyon sok minden érdekel az életben, de nyilvánvalóan mindent nem csinálhatok, ezért foglalkozom inkább egy lehetőséggel, a lehetőségekkel. 
Hogyan tudom fejleszteni az önismeretemet?
- Heti szinten foglalkozom önmagammal, az érzéseimmel, a gondolataimmal, igyekszem az önismerettel kapcsolatos tudományos eredményeket, a magazinokban megjelenő újdonságokat követni. 
Mit nyerhetek a megfelelő önismerettel?
- Kiegyensúlyozottságot, az önismeretet, megtalálni önmagamat, önbizalmat és megannyi pozitív dolgot adhat, amitől értékesebb lehetek leginkább magam szemében és így sikeresebb, boldogabb.

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com