2017. október 6., péntek

Hol és mit rontottam el az életemben!? - öninterjú a klubalapítóval

Klubalapítóként magammal készítek interjút arról, hogy az életemben hol rontottam el. Az alábbi interjúból mindenre nem fog fény derülni, azonban bizonyos kérdésekre választ lehet majd kapni.
Egyáltalán elrontottam valamit az életemben?
- Igen, mert nem itt kellene tartanom, ahol tartok.
Miben látom a hibát, vagy az időben min változtatnék?
- Ezt nagyon nehéz megmondani, mert a sors útjai kiszámíthatatlanok. Ami a múltban történt, annak már vége és kihatása van a jelenemre, illetve a jövőmre is. A hibát sok mindenben látom, de leginkább a döntéseimben, illetve a környezetemben, a társadalomban. Az én legfőbb problémámiat a magammal szembeni túlzó elvárások okozzák, illetve a szélsőséges viselkedések - a létfenntartási nehézségektől függően. Minél inkább ki vagyok szolgáltatva szegénységnek, annál inkább elmegy az életkedvem. 
Ha az időben utazok, akkor meddig mennék vissza, hogy ne legyen ilyen szar helyzetem?
- Több sorsforduló is volt az életemben, ahova szívesen visszamennék, de leginkább olyan eseményekig, amik számomra sokkolóak, rosszak voltak. 
Mi a tervem a klubbal és a jövőmmel?
Hú, erre sem könnyű válaszolni, mert sok mindentől függ, amik azt befolyásolhatják. A Klubot nem tervezem megszüntetni és a jövőmmel kapcsolatosan több tervem is van. Öngyilkos csak a végső elkeseredésemben lennék újra. Egyébként pedig jelentős szerepet szánok a Klubbeli tevékenységeimnek is a jövőmben, de közben sokkal jobban oda kell figyelnem az öngondoskodás fontosságára. 
Miben tudnának nekem segíteni az ismerőseim, a barátaim?
- Nagyon egyszerűen, mert akik a klubot segítik, támogatják, azok az életem értelmével találkoznak.
Mi a legnagyobb problémám MAGAMMAL?
- Az, hogy az ifjúsági szervezetemben nem kapom meg azt, amiért van, illetve, hogy a lehetőségeimet nem ismerem és nem használom ki megfelelően. Sokszor bántom magamat a sikertelenségem miatt.
Miért nincs párkapcsolatom?
- Mert félek tőle, illetve nem szeretnék elköteleződni senkinél. Gyereket egyenlőre nem szeretnék, mert nem állok készen rá.
Mikor lennék boldog?
- Ha a klubból meg tudnék élni és az jól működne, mert akkor feltételezhetően minden más problémám is megoldódhatna (pl. társkeresés, családalapítás, otthonteremtés, karrier stb.)
Folytatni fogom az öninterjút magammal. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com