2017. augusztus 14., hétfő

Mától fizetésért dolgozik az ifjúsági szervezetünk klubmenedzsere

Fotó: fiatalok felvétele a klubalapítóról, klubmenedzserről
Hajléktalanból milliomos projekt 2017-ben
A mai nappal visszakapjuk a lehetőséget, hogy a munkahelyteremtő programunk, projektünk sikeres legyen és elsőként a klubmenedzser a hobbijából szerezzen (bejelentett munkahelyen - részmunkaidőban) fizetést. A jövőben (negyedév - a mai naptól) heti 6 órában fog bruttó 36 000 forintért dolgozni, ami később változni fog és lépésről lépésre elérni egy normálisan (könyvelőnk által) bejelentett és fenntartható munkahelyet, amit szeretne az ifjúsági szervezetünk (pályázattal) bővíteni.
Fotó: önkéntes felvétele a klubalapítóról Cipruson
Egy értelmetlen halál lehetett volna!?
(a teljes árva klubalapító időutazás a lehetőségek világában)
2016 szeptember 11-én öngyilkossági kísérletem volt Londonban, amikor leugrottam a Blackfaire Bridge-ről két fő okból
1. (Vendéglátós) munkahelyi stressz, megalázó élethelyzet
2. Nem éreztem sikeresnek a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) múltját
Egy év elteltével Hazajöttem (nevelőanyai online hívószóra - nővérem Facebook profilján keresztül) és töröttlábbal, hajléktalanként álltam fel újra hittel, reménnyel, jövőképpel, motivációval stb. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com