2017. augusztus 6., vasárnap

Diákmunkások, IKSZ diákok, önkéntesek írják a scifiéletregényt

Fotó: kolléga felvétele a luxushajón lett klubalapítóról
Már javában folyik a klubalapító scifiéletregényének írása, ami november 23-án biztosan meg fog jelenni és ez köszönhető lesz a diákmunkásoknak, iskolai közösségi szolgálatos diákoknak, az önkénteseinknek és a támogatóinknak (így valamennyi a klub rendes tagjának, akik tagdíjat fizetnek). A könyv felépítése az alábbi lesz, amihez regényírók, diákújságírók jelentkezését várjuk - mindegyik témára külön-külön lehetőségbiztosként.

Előszó
Születés előtt, amikor nem szólhattam bele a szüleim döntésébe
1980 Sorsforduló - Születésem körülményei
1981 Sorsforduló - Az első évem a születésem után
1982 Sorsforduló - Geci voltam, de életképes lettem
1983 Sorsforduló - Kétévesen valahol Európában, az állami gondoskodásban
1984 Sorsforduló - Óvódában
1985 Sorsforduló - Még nem nyílt ki a csipám (apám elvesztése)
1986 Sorsforduló - Az egri rendőrkapitány akart örökbefogadni, de
1987 Sorsforduló - Hatvanba a Binder családhoz kerültem (anyum elvesztésével teljes árvaság)
1988 Sorsforduló - Nagyon rossz gyerek voltam az általános iskolában
1989 Sorsforduló - Szemüvegesként szemléltem a világot gyerekként
1990 Sorsforduló - Társadalmi szervezetet akartam alapítani felnőttkorban
1990 Sorsforduló - Milliomos lettem egyik napról a másikra (öröklés stb.)
1991 Sorsforduló - Megkeresztelkedtem és elsőáldozó is lettem
1992 Sorsforduló - Meghamisítottam a bizonyítványomat a pénz miatt
1993 Sorsforduló - Nagycsaládban nőttem fel (boldogan)
1994 Sorsforduló - Gimi vagy szakközép?!
1995 Sorsforduló - A gimnáziumban sokat filóztam, kerestem az útamat
1996 Sorsforduló - Indentitásválságban, mert sok lehetőségtől féltem
1997 Sorsforduló - Egyre jobban bekattantam és a kórházra láttam az iskolapadból
1998 Sorsforduló - Nem értettem a körülöttem lévő világot, bezárkóztam
1998 Sorsforduló - Ifjúságkutatóként űrtáborban ismerkedtem meg Farkas Bertalannal
1999 Sorsforduló - Devianciám: sokszori (legalább 11) öngyilkossági kísérletemről
2000 Sorsforduló - Túl a pszichiátrián és az érettségin
2000 Sorsforduló - Társkapcsolatok a gimis évek alatt (leszakadt az ágyam a barátnőmmel)
2001 Sorsforduló - A Tresó Ifjúsági Klub megszületése, irodabérlés árvaságiból
2002 Sorsforduló - Saját könyveléssel tartottam kézben a vagyonomat
2003 Sorsforduló - Gyermek-, és ifjúságvédelemmel a temetetlen múltam ellen Egerben
2003 Sorsforduló - Szakdolgozatom: A Gyermekjóléti és Családsegítő Egerben
2004 Sorsforduló - A vendéglátás világába csöppentem Budapesten ösztöndíjjal
2004 Sorsforduló - Szakdolgozatom: A gyermekétkeztetés helyzete Magyarországon, kiemelten a Junior Vendéglátó Rt-nél
2005 Sorsforduló - Fogadalomból igyekeztem megismerni a Hazámat, Magyarországot, de megszakította egy szlovákiai sítábor
2006 Sorsforduló - Kapzsi lettem a tőzsdézéstől
2007 Sorsforduló - Egyedüli fiúként végeztem titkárságvezetőnek a csajok között
2007 Sorsforduló - Szakdolgozatom: A Tresó Ifjúsági Klub üzleti terve
2008 Sorsforduló - Ingatlanközvetítőnek tanultam hobbiként
2008 Sorsforduló - "Álmaim otthona"
2009 Sorsforduló - Teljes árvaként akartam diplomát szerezni a Budapesti Corvinus Egyetemen, ahol végül Corvinus Lehetőségkör néven diákszervezet lett a klubom
2010 Sorsforduló - Megjártam a diák-, és hallgatói önkormányzat lehetőségével
2011 Sorsforduló - "Ismerd meg a valós világot, és élj a lehetőségekkel! (határokat betartva)
2012 Sorsforduló - "Minden álmunk valóra válhat, ha van elég bátorságunk a nyomukba eredni!" Walt Disney
2013 Sorsforduló - Mi leszek, ha nagy leszek ennyi különféle végzettséggel!?
2014 Sorsforduló - Megélni az Európai ifjúságot munkán keresztül (Skócia, Ciprus, London, folyami hajók stb.)
2014 Sorsforduló - Mr. Tesco néven regisztráltak Skóciában tévedésből
2015 Sorsforduló - Luxushajó volt viszonyom egy cruise directorral
2015 Sorsforduló - Hajósnapló a világkörüli utazásomról (szakácsként)
2016 Sorsforduló - Kibasztak egy szórakozóhelyről, pedig jó táncos vagyok és buliarc
2016 Sorsforduló - Szüleim sírjánál (Markaz) akartam meghalni születésnapomon, de Londonból értesítették a rendőrséget
2017 Sorsforduló - Londoni öngyilkossági kísérletem a London Eye után
2017 Sorsfordító - Jövőképem és az időutazás szolgáltatásom koncepciója
2017 Sorsfordító - A scifiéletregényemről és annak utóéletéről
2017 Sorsfordító - Hajléktalanból újra milliomos leszek
2017 Sorsfordító - Cikkem volt a Fedél Nélkül Újságban
2017 Sorsfordító - My Budapest Photo Projekt, avagy miben vagyok tehetséges
2017 Sorsfordító - Magyar/Guinness szakácsrekorder lehetek
Útószó
Köszönetnyilvánítás
(lista azokról, akik segítettek a továbblépésben)
Felhasznált irodalom
Támogatók

Köszönjük, hogy támogatod a klubalapítói scifiéletregény (új műfaj megteremtését) megjelenését november 23-án, amit a webshopunkon keresztül lehet majd megrendelni és megvásárolni. Az ifjúsági kezdeményezés főtámogatója a Tresó Ifjúsági Klubért Alapítvány, amit támogathatsz (közleményben: klubalapítói scifiéletregény támogatása)
  Számlaszámunk: MagNetBank: 16200010-10053786

Folytatni fogjuk a tájékoztatást!

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com