2016. október 30., vasárnap

Rossz időben, rossz helyre születtem Magyaroszágon

Fotó: T.K. - Mátyás templomban Budapesten
A halottak napjával kapcsolatosan érzem leginkább, hogy rossz időben rossz helyre születtem - pláne, hogy még a szüleimet is elveszítettem gyerekkoromban - és most ráadásul még hajléktalanná is vállok, illetve eljutottam a mélyszegénységig. A jóIstentől azt kérem, hogy mutassa meg nekem, ha ez nem így van a 36-ik születésnapomig (november 23).
Néha az az érzésem (teljes árvaként), mintha a Taigetosz nem szűnt volna meg a társadalomban.
Nagyon nincs kedvem olyan közösségben élni, ahol nem tudok boldogulni és ahol nincs kellő támogatás, segítség a bajbakerülteknek, illetve ahol a fejlődést nem segítik azok, akiknek az kötelességük lenne és felelősségük.  Modern Teigetosz videó

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com