2016. október 22., szombat

Pánszexuálisként regisztráltam a love.hu társkeresőn

Videó: Miley Cyrus
Lehet, hogy sokan előítéletekkel rendelkeznek, azonban én a klub miatt sokkal nyitottabb vagyok az élet, az ifjúság lehetőségei iránt. Ez persze nem jelenti, hogy nincsennek határok, márpedig vannak. A love.hu társkereső portálon pánszexuálisként (biszex) töltöttem ki a regisztrációs lapomat, mert kíváncsi voltam, hogy kiknek jövök be. A vicc az egészben, hogy főleg a másik nem képviselői próbáltak kapcsolatba lépni velem a szépszámú női érdeklődés mellett.
Fotó: T.K. - Szabadságszobornál Budapesten
Hát mindenki döntese el és ne ítéljen elsőre. Azt azért minden fiatalnak tanácsolom, hogy a szexuális beállítottsága miatt ne kövessenek el hülyeséget, mert vannak lehetőségek. Hozzánk is fordulhatnak segítségért, mert szakemberekkel állunk kapcsolatban, akik partnerként, az anonimitást megtartva viselkednek. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com