2016. október 18., kedd

Nem érdekel az Alapítvány, nem hagyom zsarolni magamat

Fotó: T.K. - az idő értéke
Sokan azt hiszik, hogy nem tudok élni a civil szervezet nélkül. Tévedés, inkább azzal nem tudok élni, ha valaki tisztességtelen és akár zsarolni próbál, vagy ellehetetleni olyan kezdeményezést, amibe rengeteg időt, energiát és pénzt fektettem. Nem érdekel, ha buknom kell a civil szervezetet, mert attól még a Klub megmaradhat, ami képviselni képes azt, amiért ennyi időt belefektettem (nem hiába). 
Fotó: T.K. - rohanás az életünk
Sajnálom, hogy a környezetemben még mindig sokan "vakok" és nem látják azt, hogy mi az életem értelme, miben lelem örömömet, a boldogságomat. Azt kellene félretenem, amiben hittem, ami kisegített a depresszióból, amivel építkezni tudtam. Azt már azért nem, inkább "dögöljek" meg hajléktalanként, kifosztva, de az emberi méltóságomat meghagyva, a hitemet, a reményt, hogy egyszer tényleg beérik. Ha a lábam felgyógyulása előtt lenne velem valami, akkor sajnos 36 év veszne el nemcsak az én életemből. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com