2016. október 25., kedd

Hány MAGYAR megy el mellettem az utcán, mint hajléktalan?!

Fotó: külföldi felvétele rólam hajléktalanként az V. kerületben
Nagyon nehezemre esik az utcán Fedél Nélkül újságot terjeszteni, mert a büszkeségemnek nem tesz jót, azonban szükséges. Tegnap kinn voltam az V. kerület Erzsébet téren és azt figyeltem, hogy hányan mennek el mellettem segítségadás, megszólítás nélkül. Ez annyira megérintett, hogy most folyamatosan figyelni fogom. 

Elmentek mellettem: több, mint 100 fő
Megálltak beszélgetni velem: 2 fő (külföldi)
Eladott újság: 1 db
Támogatás (HUF): 80 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com