2016. október 23., vasárnap

A klubalapítói szabadságharcom és forradalmam 23-án

Fotó: T.K. - az esti Parlamentnél
KÖSZÖNET AZ ANGLIÁBAN VS. VILÁGON ÉLŐ MAGYAROK SEGÍTSÉGÉÉRT!

Amikor az 1956-os forradalom és szabadságharcot ünnepeljük ma, akkor eszembe jut, hogy nekem is meg kell kűzdenem ma a létezésemért, a szabadságomért (hajléktalanságból való kilábalás) és a mélyszegénység elkerülésével (teljes árvaként - korábbi állami gondozottként), illetve az Itthon - MAGYARORSZÁGON - való boldogulásom (munkahelyteremtés) érdekében. A mai fegyverem a pozitív gondolkodásom, az attitűdöm és az állampolgárok (társadalom) partnersége (anyagi, emberi támogatása). 
A mai ünnepen sajnos a létezésemért (kiszolgáltatottság, a megalázottság, a mélyszegénység ellen) kell kiállnom és Fedél Nélkül újságot terjesztenem engedéllyel a Kossuth téren a Parlamentnél. Ezzel együtt nemcsak magamért kell kiállnom ifjúsági vezetőként, de minden egyes MAGYAR fiatalért, hogy velük ne fordulhasson elő, ami velem, hogy "utcára" kerülnek hajléktalanként (vagyontalanság, londoni baleset  stb. miatt). Nincs mit veszítenem az életemen kívül, ezért bátornak kell lennem és ki kell állnom (töröttlábbal is) magamért és a többi MAGYARÉRT is (szolidaritásból, társadalmi felelősségvállalásból).

Miért VAGYOK VS. ÉRZEM MAGAMAT MAGYARNAK!?
1. Magyarországon születtem: Gyöngyös, 1980.11.23
2. Magyar szülőktől származom (családfám 1700-ig megvan az idén)
3. Állami gondozottként - az adófizetők pénzén nevelkedtem fel
4. Magyar nevelőszülők neveltek fel Hatvanban
5. Magyarul felsőfokon beszélek - anyanyelvem
6. A MAGYAR kultúrát szívtam magamba
7. MAGYAR (nevelő) családom, barátaim vannak
8. Bejártam, hogy megismerjem egész Magyarországot, mielőtt külföldre mentem (fogadalomból)
9. Kiálltam magyarként külföldön - büszkén vállalva a kis országomat (szakácsként)
10. Saját nemzetközi ifjúsági szervezetet alapítottam 12 éve, az országos civil szervezetünket 9 éve képviselem - 17 éve az álmomért élek (és halnék meg)
11. Magyar munkahelyen szeretnék dolgozni, aminek a létrehozásában részt veszek a magyar munkaügyi központ támogatásával. (remény)
12. A MAGYARokra jellemző bátorság, hit, kitartás, szorgalom, szolidaritás, szeretet, testvériség ( nevemben is TrESÓ KÁLMÁN) a legjobb tulajdonságaim
13. Magyarországon hét szakmát szereztem és 10 évig jártam a Budapesti Corvinus Egyetemre (sajnos a diploma nem lett meg)
14. Nehéz helyzetekből 11-szer álltam fel Magyarországon (létkérdés) és most kűzdök újra 12-edjére
15. MAGYARKÉNT kell most (meghajolva - szegénysorsra jutva) bebizonyítanom, hogy méltó vagyok az életre és van miért (célok, jövőkép, hit, remény stb.)
Fotó: Apa felvétele a családról és a gyerekkoromról
16. Azért jöttem haza Angliából (londoni baleset után), mert anyum sírva kérte Facebookon, hogy itthon épüljek fel, amiben minden segítséget megkapok. (Én inkább ott akartam az utcán felgyógyulni hajléktalanként, mivel semmilyen támogatásra nem lettem volna jogosult és itthon nem láttam a lehetőségemet a boldogulásomra, ami a baleset óta megváltozott, de ahhoz támogatókra van szükségem)
17. Szeretem a Hazámat! (bár néha nagyon ki vagyok akadva rá - vagy azokra, akik tönkreteszik)
Fotó: keresztelkedés
18. Megkeresztelkedtem és elsőáldozó voltam gyerekként Újhatvanban. 
Fotó: szelfi valahol Európában
19. Magyar földbirtokos vagyok Magyarországon (Mátrában), amitől nem szeretnék megvállni, pláne nem elkótyavetyélve. 
20. Magyarországon méltó körülmények között szeretném megtalálni a boldogulásomat - a külföldi megalázottsággal, kiszolgáltatottsággal szemben. 
21. Magyarként büszként szeretnék Európában és a Világon élni, mert van mire - különben nincs értelme.
22. Szeretem a Hungarikumokat - gulyásleveskutató vagyok (mert egyszer a főnököm megsértett)
Fotó: szelfi az 56-os ünnepre érkezve ma a Kossuth térre
23. A MAGYAR ünnepeken részt veszek, mert fontosnak érzem őket!
+1 - Irigykedek a sikeres magyarokra, mert ők már letettek valamit, sikereket érnek el és szeretnék közéjük tartozni. 

ADDIG FOGOK SÍRNI, AMÍG A MAGYAROK NEM SEGÍTENEK ÚJRA MILLIOMOSNAK LENNI, mert néma gyereknek anyja sem érti a szavát, illetve az idei lecsúszásomig (hajléktalan állapot) milliomos voltam gyerekkoromtól. 

Impresszum

Az oldalt a Tresó Ifjúsági Klub(ért Alapítvány) kezeli. Az ott található adatokat csak előzetese hozzájárulással lehet felhasználni meghatározott céllal.

Kapcsolattartó

Tresó Kálmán
Mobil: 70-343-7386
E-mail: tresokalman@gmail.com